Webáruház készítés tartalmi része

Tánciskolák Éjszakája  > Szolgáltatás, Webáruház >  Webáruház készítés tartalmi része

A webáruházba elsősorban amiatt érkeznek a felhasználók, hogy ott a számukra érdekes termékekről, szolgáltatásokról, illetve az adott cégről és referenciáikról bővebb információt kapjanak. Átlagosan 2-8 másodpercünk van arra, hogy a felhasználó számára elérhetővé tegyük, amit keres különben elhagyja a webáruházunkat, ezt mindenképpen szem előtt kell tartani a webáruház készítés során. Kiemelten fontos, hogy a webáruházat felhasználó baráttá alakítsuk kialakítása és ezen belül is a tartalmakat megfelelően helyezzük el. A tartalom mennyisége kétélű, egyik részről a felhasználók nagy része nem fog hosszadalmasan tartalmakat olvasni, másik részről a keresőrobotok számára fontos, hogy megfelelő terjedelmű és kulcsszó sűrűségű releváns szakmai tartalmat jelenítsünk meg. A jó megoldás, ha a webáruház készítés során az ott megjelenített tartalmat szekciókra, blokkokra tagoljuk, képekkel illusztráljuk és nem hosszas folyó szövegeket zúdítunk a felhasználókra. Például egy szolgáltatást népszerűsítő oldalon javasolt egy pár soros bevezető szöveg az adott szolgáltatásról, és egy tovább gombbal vagy egy nyíllal elérhetővé tenni egy hosszabb tartalmat, ha a felhasználó bővebb információt szeretne az adott tartalomról megtalálhassa, de ne legyen túl sok és átláthatatlan szöveg az oldalon. Ugyanakkor a webáruház készítésnél a keresőoptimalizálási szempont is nagyon fontos, ezért érdemes blog vagy hír bejegyzéseket feltölteni a weboldalra, így a keresőrobotok gyakrabban fogják beindexelni a webáruházunkat és az egyes bejegyzésekben értékes szakmai tartalmakat jeleníthetünk meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük